Taip, žinoma. Štai keletas marketingo partnerystės pavyzdžių:

Kartu vystoma lojalumo programa: keturios su tuo pačiu rinkos segmentu dirbančios įmonės A, B, C ir D kartu vysto bendrą lojalumo programą. Įmonės A, B, C ir D su lojalumo programos vystymu susijusius darbus ir kaštus pasidalija tarpusavyje. Kiekviena iš įmonių vystydama lojalumo programą atskirai, išleistų apie 4 kartus daugiau, tai taip pat pareikalautų daugiau žmogiškųjų ir kitų resursų.

Bendra reklamos kampanija: įmonė E ir F kartu vykdo reklamos kampaniją, kuria siekia pritraukti daugiau naujienlaiškių prenumeratorių. Dirbdamos kartu įmonės dalinasi idėjomis, o taip pat taupo resursus. Veikdamos atskirai, visus reklamos kampanijos kaštus bei su ja susijusius darbus turėtų atlikti kiekviena įmonė savarankiškai.

Renginio rėmimas mainais už reklamą: Įmonė G organizuoja verslui skirtą renginį, o įmonės H ir I prisideda prie jo įsteigdamos dovanas (galimai savo produkcija) renginio dalyviams. Renginio metu įmonėms H ir I suteikiama galimybė įrengti savo stendą, renginio komunikacijoje jos minimos kaip rėmėjos. Veikdama savarankiškai įmonė G renginio dalyviams dovanų nedalintų arba jas turėtų nupirkti pati, taip patirdama papildomų kaštų. Įmonės H ir I manais už tai, kad įsteigė dovanas, įgauna teisę pristatyti savo produktus renginio dalyviams.

Peržiūrėkite ir šį straipsnį su keletu realių pavyzdžių iš Lietuvos: čia.

Taip pat galite peržiūrėti šiuos marketingo partnerystės pasiūlymų pavyzdžius: 1 pvz. ir 2 pvz.

Marketingo partnerystė Platformos požiūriu – tai bendradarbiavimas tarp dviejų ar daugiau įmonių įgyvendinant tam tikrą vienos iš bendradarbiaujančių pusių pasiūlytą marketingo projektą. Kartu vykdydamos projektą bendradarbiaujančios pusės po lygiai (arba kaip susitaria) pasidalina su projekto vykdymu susijusius kaštus ir/ar darbus, skiria kitų resursų. Nei viena iš įmonių šiuo atveju nėra paslaugų teikėjas kitų su ja bendradarbiaujančių įmonių atžvilgiu.

Taigi, partneryste šiuo atveju NELAIKOMAS darbas su tiekėjais ir paslaugų teikėjais. Partneryste taip pat NELAIKOMI verslo partnerystės pasiūlymai plačiąja prasme (pvz., prisijungti prie tinklinės rinkodaros tinklo, tapti naujai steigiamo verslo partneriu ir pan.).

Ne, tokio pasiūlymo pateikti negalite, nes jis neatitinka Platformos naudojimosi taisyklių.

Partnerystės pasiūlymai peržiūrimi darbo dienomis per 24 valandas nuo jų pateikimo. Jeigu partnerystės pasiūlymą pateiksite savaitgalį arba švenčių dienomis, jis bus peržiūrėtas po to einančią darbo dieną.

Partnerystės pasiūlymai patvirtinami tik tuo atveju, jei atitinka Platformos naudojimosi taisykles.

Peržiūrėti ir valdyti visus savo paskelbtus pasiūlymus galite čia:
Mano paskyra → Valdyti mano pasiūlymus.

MAINAI (angl. barter) – kai ieškoma partnerių, su kuriais norima apsikeisti prekėmis arba paslaugomis tarpusavio atsiskaitymui nenaudojant pinigų ar jų ekvivalentų.
FINANSAVIMAS – kai ieškoma partnerių, kurie prisidėtų prie marketingo projekto/idėjos įgyvendinimo skirdami tam lėšų.
BENDRAS DARBAS – kai kiekvienas iš partnerių prie projekto įgyvendinimo turi prisidėti atlikdamas tam tikras užduotis.
KITA – partnerystės pasiūlymas, kurio kiti tipai neaprašo arba aprašo nepakankamai tiksliai.

Prie to paties partnerystės pasiūlymo galite nurodyti vieną ar kelis partnerystės tipus. Pavyzdžiui, jei prie projekto abiems pusėms reikės prisidėti tiek finansiškai, tiek skiriant žmogiškųjų resursų, pažymėkite “Bendras finansavimas” ir “Bendras darbas”.

Jei jaučiate, kad trūksta partnerystės tipų arba jie nepakankamai tiksliai aprašyti, savo pasiūlymus galite pateikti: čia.

Standartinis partnerystės pasiūlymo galiojimo laikas – 30 dienų. Radę partnerius anksčiau, galite prie atitinkamo pasiūlymo tai ir nurodyti:

Mano paskyra Valdyti mano pasiūlymus  pasirinkite Pažymėti, kad partneris rastas.

Jei pažymėsite, kad partnerį jau radote, užklausų pagal šį skelbimą daugiau nebegausite.

Ne, marketingo parterių paieškos skelbimus įkelti gali tik registruoti vartotojai. Užsiregistruoti galite paspaudę: čia.

Potencialūs partneriai su Jumis gali susisiekti užpildydami specialią formą esančią Jūsų partnerystės pasiūlymo puslapyje. Apie kiekvieną tokį formos užpildymą būsite informuoti el. paštu.

Tuo atveju, jei susidomėsite, galėsite į laišką atsakyti ir tęsti komunikaciją tiesiogiai. Tuo tarpu, jei gauta užklausa Jūsų nedomins, jos siuntėjas tiesiogiai su Jumis susisiekti negalės.

Pilną partnerystės pasiūlymą (be kontaktinių duomenų) matyti gali tik registruoti šios platformos vartotojai. Jei Jūsų paskelbtas pasiūlymas patenka tarp naujausių, jo ištrauka taip pat rodoma ir viešai prieinamame naujausių skelbimų sąraše.

Jūsų kontaktiniai duomenys nerodomi nei viešai, nei registruotiems vartotojams.

Užpildžius marketingo partnerių paieškos pasiūlymo formą ji yra automatiškai pateikiama šios platformos administratoriaus peržiūrai. Partnerystės pasiūlymas paskelbiamas tik administratoriui jį peržiūrėjus ir patvirtinus. Tuo atveju, kai Jūsų pateiktas partnerystės pasiūlymas nepatvirtinamas, el. paštu gausite apie tai informuojantį laišką.

Load More

Ką patobulinti?

Šiame tinklalapyje naudojame savo ir trečiųjų šalių slapukus. Juos naudojame tam, kad užtikrintume nuoseklų Platformos veikimą, naudojimosi Platforma patogumą bei asmens duomenų saugumą prisijungus. Slapukai mums taip pat padeda vesti statistiką ir stebėti naudotojų įpročius, kas leidžia plėsti paslaugas ir tikslingiau orientuoti rinkodarą. Jums nesutikus su slapukų naudojimu gali sutrikti arba tapti neprieinamos tam tikros Platformos funkcijos. Šį savo sutikimą galite bet kada atšaukti pakeisdami savo naršyklės nustatymus ir ištrindami slapukus. Daugiau informacijos rasite mūsų slapukų politikoje